Nippon ’12

Konichiwa! Ik kon geen beter cliché bedenken om mee te beginnen. Welkom op de plaats waar de fantastische avonturen in het land met de oorsprong van de zon beschreven zullen worden door Niels en mij. Het is niet dat we iedere dag iets gaan bloggen, maar een aantal keer in alle rust moet wel lukken.

Wat we allemaal denken te gaan doen, ga ik nog niet verklappen. Ik weet dat jij nu tandenknarsend achter je computertje zat omdat je hoopte op meer informatie, maar die krijg je niet. De route  kan ik je wel laten zien met deze prachtige kaart en nog mooiere pijltjes.

Wij gaan hier drie weken over doen, dus dat betekent dat je drie weken geen last meer hebt van mijn spam op zowel Twitter als Facebook. Oké, met uitzondering van de blog posts over Japan. Maar dat is hopelijk niet zo heel erg vervelend. De backpacks zijn gepakt, we zijn ingecheckt en morgen kunnen we alweer om 5:40 met de trein om eens lekker om te rijden door de werkzaamheden van station Zwolle. Maar zoals mijn reisdagboekje zo mooi wist te verwoorden: “De weg naar de bestemming toe is mooier dan de bestemming zelf.” Het zal allemaal wel.

5 gedachtes over “Nippon ’12

  1. Het begin van jullie blog ziet er goed. Dat verplicht jullie wel om de komende drie weken dat peil vast te houden en onze verwachtingen zijn dan ook groot.

    Like

  2. Jo bro. Hoe is het daar? Ik ben heel erg benieuwd hoe die gekke mensjes daar zijn. Ik verwacht natuurlijk ook een blog daarover deze dagen. Hopelijk hebben jullie het naar je zin, maar volgens mij kan dat ook niet anders in zo’n tof land.
    Hier is het steeds heel warm, we zijn best al wat verkleurd/verbrand. Hele schattige dorpjes in de bergen met allemaal witte huisjes. Btw, er is hier een ‘engelse boy’ die ontzettend op Thijn lijkt.
    Muchos plezieros in Japan, en we horen nog wel van je, hoop ik tenminste.
    Huggie van je sissy 🙂
    Ps ik heb vans besteld 😀

    Like

Reageren!

