Duiken in Zeeland GoPro Hero3

Een samenvatting van een weekend lang duiken. Voor de beste kwaliteit zet je de video natuurlijk wel even op 720p! 🙂

Als onervaren 1* duiker en onervaren GoPro filmer is dit een goede oefening. Al zie ik zelf wel wat vooruitgang van de eerste paar duiken in deze video en de laatste twee. Ik zie in ieder geval dat ik wat minder met mijn hoofd moet bewegen.

Heb je tips? Ik hoor ze graag 😀

2 gedachtes over “Duiken in Zeeland GoPro Hero3

  1. Heb je al eens overwogen om de go-pro op je schouder/bovenarm te zetten in plaats van op je hoofd? Minder met je hoofd bewegen omdat daar de camera zit leidt er toe dat je minder ziet Ên je buddy minder in de gaten kan houden. Daar zou ik dus nooit voor kiezen!

    Like

Reageren!

